Daddy issues

Smsar pappa planer om hasn födeledag. Får svar: Ok. Jobbar häcken av mig för att han ska bli glad, har ångest över vad vi ska ge. Sen får jag ett sms som han uppenbarligen skickat fel, som han skulle skicka till nått av alla jävla luder. Jag är så jävla besviken på min pappa, på hur han beter sig. På att jag låter honom påverka mig. Hur många gånger har jag inte sagt att jag ska bryta? Jag orkar inte bli sviken. Är så innerligt trött på att se hur alla andra har en pappa som ställer upp. Men jag skulle aldrig säga till någon hur han är, för då skulle jag svika. Jag vill inte att du ska hata min pappa, jag vill bara att han sak vara så mycket mer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback