Limbo

Jag är någonstans mittemellan. Depressionen börjar släppa sitt grepp om mig, men min självbild är snedare än någonsin. Jag ska börja behandling på ätstörningscentret nu 12 juni. Hoppas det går bra, nybesökmötet gick bra jag gillade verkligen min läkare. Har träffat så många kassa läkare efter all min tid på sjuhus så gillar jag den inte eller det känns som jag blir dömd/ignorerad stänger jag av. Det är min sämsta egenskap, jag bara stänger av världen. Men jag tror också att det är min självbevarelsedrift.
 
Jag läste hos letusfly om hur hennes blyghet hållit henne bort från destrktiva saker. Jag känner att det stämmer så väl, jag tror hade jag haft en mer vågad personlighet eller varit mer frammåt hade jag varit nere i destruktivt träsk av självmedicinerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback