I hope for a trace to lead me back home from this place

Wolf
 
Hatar nyår och alla måsten. Irriterad för ingen lyssnar till mina förslag. Som alla gruppaktiviteter nuförtiden börjar det med att jag mår dåligt för jag inte kan vara normal, och att mina sk. bästa vänner inte kan acceptera mig som jag är. Eftersom alla är lite halvsjuka och trött föreslog L myskväll med middag, bubbel, spel. Helt i min smak. Var tydligen bara ett skämt.
 
Jag hoppas 2015 blir bättre, 2014 sög. Mått dåligt, gått upp i vikt, förlorat M <3, min livmoder fuckar ur. Måste påbörja nya året med en gynundersökning. Är utslaget livmodercancer orkar jag inte mer. Jag lever nu, men knappt. Jag har inte orken att kämpa mer när jag äntligen nått ytan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback