Nej!

 
 
Jag har på senaste tiden tänkt extremt mycket på sex och förhållanden. Hur mycket jag ångrar att de flesta jag haft sex med bara är randoms. Min oskuld av någon jag knappt minns, för jag var full, han var full. träffade finaste C, med honom var allt bra. Sen äcklet, som tjatade och tjatade så jag ställde upp på saker jag inte ville. som fortsatte fast jag grät och inte kunde andas, sa att det tände honom om jag skulle kräkas  Han som fick mig att känna mig smutsig. Ändå gick jag tillbaka. Fast det oftast var förenat med att jag fick ont. jag skulle sagt nej, men jag törstade så den lilla närhet han gav.
 
 

Kommentarer
coffesmokesdietcokes.blogg.se säger:

Det är jobbigt att se tillbaka på sånt, men jag hoppas du är starkare nu. Och vet att det var äcklet som gjorde fel, det är ingen som skyller dig. Sex ska vara samspel. Men man lär sig :) jag är så glad att min honey visat vad sex handlar om, det jag var livrädd för förut pga sådant som hänt med andra har blivit bara positivt och jag tänker sällan på det knäppa jag var med om förut.. det blir bra för dig med ska du se ♥¤♥

Svar: Tack <3 jag har haft något fint än gång, och jag hoppas få det igen. Men är idag hellre ensam än med ett sånt äckel igen.. Kram
B Saga

2013-10-20 | 10:10:37
Bloggadress: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
t säger:

ramlade in här av en slump och kan känna igen mig av det du skriver, om ett "äckel" och att man törstar efter minsta närhet. jag har varit där, och vill aldrig dit igen.

2014-01-17 | 13:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback