Semester. woho?

Semester. Ensamt detta år då alla vänner bytt jobb och inte har semesterledigt. Lämnar för mycket tid till att må dåligt och äta. Plus att min bästa killkompis pappa gått bort. Skulle gladeligen ta hans smärta för han har gått igenom mer på sina 20+ år än vad de flesta har på en livstid.

Vi träffades idag iallafall för jag oroar mig att han ska få återfall i sitt missbruk. Men han verkade okej. Sunda tankar. Tänker positivt. Skulle något hända min mamma skulle jag ta livet av mig. Hon är mitt ankare, när jag mår som sämst är det det enda som stoppar mig från att svälja alla piller jag har. Hur ledsen min fina mamma skulle bli.

happy | Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback